Facebook Michay

wtorek, 4 października 2016

Crossfade

Dobry wieczór !
Dzisiaj będzie krótko ale za  zdjęcie wyjątkowe. 
Wspominam trudny czas, kiedy robiłem tą fotografię. To był paskudny letni dzień w, którym przyszło mi pożegnać mojego kotka. Zmarł. To było raptem z 2 lata temu. Przelałem wszystkie swoje emocje w opisy do tego zdjęcia, a raczej fotografie. Tak, było ich kilka. Efektem tego był projekt pod nazwą "Crossfade"tytuł zaczerpnąłem z tematycznej piosenki zespołu GUSGUS. Tematyką było przenikanie dusz... Wtedy pojmowałem bardziej na czym polega życie i przejście na drugą stronę życia... Życie po życiu. Połączyłem to z sobą ... I... Trafiłem. Człowiek cierpiąc jest wstanie zrobić dużo niebywałych czasem fantastycznych rzeczy... Tylko minusem tej chłodnej kalkulacji jest samo cierpienie, ból.  A na koniec notatki dodaję dla Was cytat z piosenki :



" Do you remember the day (I remember)
When we started to crossfade (when we started to crossfade)
Our melodies lay (when we started to crossfade)
Harmonious soundscapes (into each other)
Do you remember the day (I remember)
When we started to crossfade (when we started to crossfade)
Our melodies lay (our melodies lay)
Harmonious soundscapes (into each other) "




Dobranoc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz