Facebook Michay

sobota, 1 października 2016

Poznajmy się - o sobie



Dobry wieczór !
Wypadało by napisać kilka słów o sobie. Więc zaczynamy. Niektórzy z Was zapewne znają mnie z portalu "photoblog.pl", gdzie prowadziłem tam  bloga związanego wyłącznie z fotografią. Tam przez 10 lat, odnajdywałem siebie, swoją ścieżkę, odkrywałem swoje umiejętności fotograficzne, a wraz z nimi towarzyszyły pomysły. Pomysły na wykreowane przez siebie kadry. Tworzenie scenek; stawałem się reżyserem i częściowo narratorem swoich fotografii. Pomysły na zdjęcia zawsze musiały dla mnie się wiązać z jakąś opowieścią, wypowiedzią...  Na pierwszym planie była fotografia, a tłem i całą otoczką był opis. Zaistniałem pod nazwą "michay' i przez dekadę tworzyłem.
Dla tych którzy mnie nie znają (a poznają na pewno) znajdziecie mnie i moje prace o tu: www.michay.fbl.pl

 Nazywam się Michał Ćwikliński. Urodziłem i wychowałem się w Toruniu.
 Nie zdziwi Was pewnie jakie studia wybrałem i ukończyłem, co?
 Fakt i tu Was nie zadziwię!
 Ukończyłem kursy fotograficzne, studia o kierunku grafiki komputerowej i multimedii.
Obecnie uczę się jeszcze dodatkowo protetyki słuchu. Mieszkam w Gdańsku.
Celem założenia bloga jest dla mnie zebrania większej motywacji w sobie.
Motywacji na to by wyznaczyć kolejne cele, punkty odniesienia do spełniania się jako człowiek.
Kolejnym powodem założenia tego bloga jest pokazania Wam moich prac fotograficznych i graficznych. Pomysły roją się jak pszczoły w ulu :). Trzeci powód, to dzielenie się z Wami każdym dniem. Jeśli ktoś ze chce ze mną pisać, poznawać, współpracować, zawsze chętnie odpowiem. To będzie normalny blog, trochę przypominający poradnik ze wskazówkami, pamiętnik, dziennik, coś w ten deseń na pewno...  Być może ten blog przejdzie metamorfozę i stanie się vlogiem, czyli będę nagrywał video... Myślę, że jeszcze na to przyjdzie czas.

Nie raz będzie tu barwnie, romantycznie, wrażliwie, uczuciowo, pięknie, dobrze, źle, to będą codzienne wpisy i różne stany samopoczucia. Ale będę starał się żeby było najpozytywniej i z jakimś przekazem.

Zatem,
zapraszam Was tutaj codziennie na nowe wpisy :)

Dobrej nocy.

M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz