Facebook Michay

poniedziałek, 3 października 2016

We śnie

Dobry wieczór !
Poniedziałek. To pierwszy najtrudniejszy dzień w tygodniu dla wielu ludzi.
Dla mnie nie koniecznie ! Pod warunkiem jeśli mamy porę : wiosenną i letnią , ale nie jesienną :( Zazwyczaj nowy początek tygodnia otwiera nowy rozdział w życiu milionów...
Dzisiaj jednak ten dzień okazał się od rana dołujący, z pewnością nie porywał do działania.
Padało. Lało... Na typowe oznaki  jesiennej melancholii, nie trzeba było długo czekać.
 Moje plany niestety nie powiodły się.  Miałem jechać do centrum Gdańska, pozałatwiać kilka spraw, ale niestety... Ochota minęła. Więc postanowiłem od słuchać pewną listę piosenek od mojej koleżanki. Dobrze, jest się wymienić czasem kilkoma ulubionymi piosenkami z kimś kogo bardzo lubimy,możemy czasem przez to dowiedzieć się więcej o sobie. To jest fajne uczucie...

Na pewno tą fotografię widzieliście nie raz na moim instagramie i photoblogu. Dodałem je tutaj celowo. Słoneczniki te były z fotografowane o świcie. Realnie opisałbym je jako "śpiące królewny" "rozespane" tak jak ja dzisiaj :) .
Uwielbiam ten kadr jest taki subtelny...

Mam nadzieję, że jutro uda mi się ruszyć z domu do centrum, a potem wrócę i jeśli tylko się uda zagram w intrygującą grę komputerową, którą parę godzin odkryłem. Nazywa się "The Uncertain" , to nie jest żadna zabijanka. To gra przygodowa, spokojna z pewnym morałem dla ludzi na przyszłość. Może być ciekawie. Gra jest w dwóch wersjach językowych z tego co wiem. Rosyjskim i Angielskim.


PS : jestem co raz bliżej myśli o tym by nagrywać filmy dla was i bloga zamienić w vloga.
Spokojnego wieczoru :)
M.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz